Florbalstore.pl / Reklamacje, wymiana i zwrot towarów

Reklamacje, wymiana i zwrot towarów

formulář pro

Reklamacja, wymiana i zwrot towaru

Reklamacja usługi doręczenia

Jeśli otrzymana przesyłka będzie uszkodzona, prosimy o:
1. Sprawdzenie przesyłki w obecności dostawcy.
2. W przypadku uszkodzenia paczki (zgnieciona, podarta, przemoczona...) prosimy o natychmiastowe spisanie z dostawcą protokołu o uszkodzeniu przesyłki.
3. Nie należy dać się przekonać dostawcy, że przesyłka nie była odpowiednio zabezpieczona

W przypadku problemów z kurierem GLS, prosimy o kontakt na adres sklep@florbalstore.pl. W temacie wiadomości należy wpisać „Problem z dostawą", w treści z kolei opis problemu, swoje dane kontaktowe, numer przesyłki oraz numer zamówienia. Państwa problem będziemy rozwiązywać z dostawcą i poinformujemy Państwa o dalszym przebiegu sytuacji. Uszkodzone przesyłki nie mogą być Państwa zmartwieniem i nie mogą uprzykrzać zakupów w naszym sklepie.

Reklamacja uszkodzonego towaru

Odbiorca przesyłki jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy odbiorze i do zauważenia wszelkich widocznych uszkodzeń/wad przesyłki, te z kolei powinien reklamować u spedytora. Protokół o zakresie uszkodzenia lub o częściowej utracie zawartości przesyłki musi zostać spisany natychmiast. Spedytor jest zobowiązany do spisania takiego protokołu.
Jeśli uszkodzenie lub częściowa utrata zawartości przesyłki nie została zauważona przy jej odbiorze, odbiorca przesyłki powinien najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od dnia doręczenia zgłosić nadawcy zauważone uszkodzenia pod numerem telefonu +0048 791 789 325.
Odbiorca jest zobowiązany umożliwić spedytorowi osobiste sprawdzenie zakresu szkody przed spisaniem protokołu o uszkodzeniu.
Do reklamacji we wszystkich przypadkach niezbędne są: protokół reklamacji, pełna lista części produktu oraz kopia faktury.

Reklamacja towaru jest regulowana odpowiednimi ustawami kodeksu cywilnego oraz ustawą o ochronie konsumenta. W przypadku nieodwracalnego uszkodzenia towaru (stwierdzonego na podstawie pisemnej oceny sporządzonej przez autoryzowane centrum serwisowe, jeśli wymaga tego dany rodzaj produktu) zostanie on wymieniony na egzemplarz tego samego modelu, ewentualnie zwrócona zostanie zapłacona już kwota.

formulář pro

Kupujący z Polski jest zobowiązany wysłać reklamowany towar na adres:
Florbarstore.pl
Krimar sp. z o. o.
Reklamacja
Nowe Miasto 13
43-400 Cieszyn

Po wykonaniu wyżej wspomnianych czynności, sprzedający rozpoczyna proces reklamacji u spedytora. Spedytor jest zobowiązany do wykonania procesu reklamacji najpóźniej do 30 dni od jego rozpoczęcia. Sprzedający informuje kupującego najpóźniej do trzech dni od otrzymania informacji o zakończeniu procesu reklamacji od spedytora. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z eksploatacji produktów, właściwości funkcjonalnych oraz za szkody wynikające z nieodpowiedniego korzystania z produktów, tak jak za szkody spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi i niepoprawnymi modyfikacjami. Uszkodzeń tego typu nie pokrywa również gwarancja. O wyniku reklamacji zawsze będzie informować telefonicznie/e-mailem.

Gwarancja zwrotu pieniędzy za towar

Aby zakupy na florbalstore.pl nie wiązały się z żadnym ryzykiem, oferujemy Państwu „gwarancję zwrotu pieniędzy". Oferujemy ją, ponieważ jesteśmy świadomi, że przy zakupach przez Internet niemożliwe jest odpowiednie obejrzenie towaru i możliwa jest sytuacja, w której zamówią Państwo niezgodny z oczekiwaniami produkt.

Jeśli bezpośrednio po otrzymaniu towaru zorientują się Państwo, że nie jest odpowiedni, mają Państwo możliwość zwrotu bez podania przyczyny. Pieniądze zostaną Państwu niezwłocznie zwrócone przelewem bankowym.

Warunki otrzymania zwrotu pieniędzy
1. Nienaruszony towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi etykietami i metkami, aby mógł być dalej oferowany klientom.
2. Klient jest zobowiązany do wysyłki towaru do 14 dni od jego otrzymania.
3. W przesyłce zwrotnej musi znajdować się kopia dowodu zapłaty za przesyłkę.
4. Zwrócimy Państwu pieniądze za towar, nie za koszty przesyłki. Przesyłki z opłatą przerzuconą na odbiorcę nie będą przyjmowane.
5. Wymiana - towar wysyłany do nas jest na koszt klienta, paczka z nowym towarem (wymiana) zawsze pobierana jest w wysokości 20 PLN.
6. W paczce musi znajdować się informacja o co Państwo proszą. W przypadku zwrotu towaru prosimy o załączenie informacji o Państwa numerze konta, na które zostaną Państwu zwrócone pieniądze. NIE WYSYŁAMY pieniędzy przekazem pocztowym na adres.

Zwracany towar należy wysłać na adres:
Florbalstore.pl
Krimar sp. z o. o.
Reklamacja
Nowe Miasto 13
43-400 Cieszyn

 

formulář pro